Часті питання

На даній сторінці наведені часті питання стосовно ініціативи

Загальні питання

Компанія Cisco пішла з росії?

Чи дозволене використання такого хмарного сервісу?

Чи має продукт позитивний експертний висновок у сфері ТЗІ?

Чи ми не отримаємо в кінці рахунок на оплату?

Чи є в нас зобов’язання після закінчення терміну дії?

Хочу отримати безкоштовні ліцензії продуктів Cisco Secure Endpoint та Cisco DUO. Що робити для цього?

На кого розповсюджується дія ініціативи?

Я бачу на сайті компанії 4 види ліцензій на цей продукт. Яку саме ви надаєте?

Як довго продукт буде лишатись безкоштовним?

Що треба робити після закінчення терміну дії ліцензії якщо її не подовжити? Все зламається?

Чи викликає ваш продукт затримку в обробці запитів?

Технічні питання

Що таке робоче місце у термінології Cisco Umbrella?

Чи можу я вказати приблизну кількість робочих місць у заявці?

Чи є вимоги до роутерів, на яких будемо вносити налаштування?

Чи обов’язково встановлювати програмне забезпечення на робоче місце?

Чи обов’язково встановлювати продукт на всі робочі місця?

Як дізнатись перелік IP адрес громади?

Чи працює Safe Search в режимі DNS?

Чи має перевагу Global allow list перед іншими правилами?

Чи можна заборонити сектор російських додатків чи сайтів?

Чи працюватимуть налаштування, якщо користувач користується сервісами VPN?

Я увімкнув для адміністратора двофакторну автентифікацію, але не зберіг коди відновлення. Як я можу їх відновити?