Вирішення типових проблем при впровадженні Cisco Umbrella

В рамках впровадження хмарного сервісу Cisco Umbrella на клієнтській стороні можуть виникати проблеми із відповідним підключенням. Умовно проблеми можна розділити на частину налаштувань та частину роботи клієнтських застосунків.

Попередні технічні дані:

Сторінка перевірки коректності налаштувань DNS серверів на клієнтському пристрої https://welcome.umbrella.com/

Адреси DNS сервери Umbrella:

208.67.222.222  

208.67.220.220

Не можу залогінитись в панел керування, постійно перекидає на сторінку OpenDNS login page

Така ситуація нам відома. В даному випадку можна спробувати виконати 1 із наведених дій:

  • при перекиданні на вказану сторінку треба в тій же вкладці (!) ввести адресу https://login.umbrella.com та натиснути Enter
  • якщо попередній пункт не працює, то радимо відкрити вкладку в режимі інкогніто та залогінитись там

Ми не рекомендуємо ставити ПЗ Cisco Secure Client на ті робочі місця, які використовують програмне забезпечення із попередньо налаштованим VPN з’єднанням (казначейські програми чи інші, що використовують Cisco Anyconnect).

Також ми не рекомендуємо налаштовувати Umbrella, якщо ви не знаєте чи використовуються у вас внутрішні домени або ж ви не знаєте DNS налаштувань вашої організації. В інакшому випадку це може призвести до недоступності тих чи інших внутрішніх ресурсів або ресурсів із особливими налаштуваннями.

З огляду на специфіку розповсюдження клієнтського ПЗ радимо звіряти коректність параметрів orgID особистого кабінету в хмарній панелі керування з відповідними параметрами клієнтського ПЗ (в клієнті також вказано orgID).

1. Проблеми налаштувань:

1.1 Проблематика: На мережевому обладнанні прописані DNS сервери Umbrella, але сторінка перевірки коректності налаштувань показує, що DNS запити не захищені.

1.2 Проблематика: На мережевому обладнанні прописані DNS сервери Umbrella, сторінка перевірки коректності налаштувань показує, що DNS запити захищені, але при відвідуванні сайту із списку заборонених – я все одно можу до них доступитись.

1.3 Проблематика: Не можу знайти, де налаштувати DHCP на своєму мережевому пристрої.

1.4 Проблематика: Налаштував мережеве обладнання, але перестали працювати усі сайти. На жодний не можу зайти.

2. Проблема із клієнтом Umbrella Roaming Client:

2.1 Проблематика: Клієнт запускається, але статус його waiting (див малюнок)

2.2 Проблематика: В організації використовується динамічна IP адреса. Встановив OpenDNS Updater, але він вимагає логін та пароль. Що туди вводити?

2.3 Проблематика: Клієнт запустився. Статус показує, що все працює нормально. Але для цього робочого місця не виконуються політики безпеки, які я налаштував.

2.4 Проблематика: Клієнт встановлено, але комп’ютер не видно у списку комп’ютерів у панелі керування.

What are your feelings
Updated on 22.08.2024